اخبار شعر بلند اسماعیل سرودۀ رضا براهنی مطالب دیگر چند سروده از خسرو گلسرخی چند سروده از محمدرضا عبدالملکیان چند سروده از احمدرضا احمدی چند سروده از دکتر شفیعی کدکنی چند سروده از قیصر امینپور مطالب مرتبط:دکتر رضا براهنیشعر بلند اسماعیلشعر بلند اسماعیل رضا براهنی تا بعدی دربارۀ بیژن الهی و اشعاری از او از دست نده مجموعه شعر گرگی در کمین کیارستمی شاید دوست داشته باشید شعر امروز در غیبت چشمان باز نقد/ بخش اول نظر دکتر رضا براهنی درباره وضعیت شعر امروز و داستان و… گفتههای «مهدی اخوان ثالث»، «محمدرضا شفیعی کدکنی» و «رضا براهنی» دربارۀ «فروغ فرخزاد» دربارهی کتاب «طلا در مس» اثر «دکتر رضا براهنی» سخنان دیگران دربارهی «احمد شاملو» دربارهی «مکتب سمبولیسم» برای افزودن دیدگاه کلیک کنید یک پاسخ بگذارید لغو پاسخنشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *دیدگاه * نام * ایمیل * وب سایت Δ آخرین ها محبوب ها درسهای دوستداشتنی1 ساعت پیش فلسفهای مهربانتر از موفقیت! معرفی کتاب3 ساعت پیش «جنگها و بدنها» به روایت نغمه ثمینی حال خوب1 روز پیش با اینا زمستونو سر میکنم… گفتوگو3 روز پیش مناظرۀ دیدنی «اسلاوی ژیژک» و «جردن پترسون» هر 3 روز یک کتاب3 روز پیش بریدهای از کتاب «عشق در دو نگاه»؛ نرگس انتخابی مصاحبههای مؤثر4 هفته پیش دکتر حسن انوری: کتابهای درسی مبتذل و مضر هستند اختصاصی کافه کاتارسیس3 هفته پیش منظرۀ افتاده بر دریاچه را برمیدارم، میگذارم سر جایش… تحلیل نقاشی3 هفته پیش درنگی در جهان و آثار رامبرانت هر 3 روز یک کتاب2 هفته پیش ویلیام فاکنر و پاسخ به این سؤال: نويسنده چگونه رُماننويس جدّی میشود؟ نویسندگان/ مترجمانِ ایران2 هفته پیش خاطراتی از دکتر عبدالحسین زرینکوب برترینها اختصاصی کافه کاتارسیس1 ماه پیش بریدههایی از نمایشنامۀ «رابرت اوپنهایمر و تثلیث نامقدس» تحلیل داستان و نمایشنامه1 ماه پیش چرا «اریک امانوئل اشمیت» مهم است؟ تحلیل داستان و نمایشنامه1 ماه پیش جورج اورول و «جلوگیری از ادبیات»، ترجمۀ عزتالله فولادوند نیما یوشیج1 ماه پیش «برف» سرودۀ نیما یوشیج با صدای فرهاد مهراد مصاحبههای مؤثر4 هفته پیش دکتر حسن انوری: کتابهای درسی مبتذل و مضر هستند اختصاصی کافه کاتارسیس3 هفته پیش منظرۀ افتاده بر دریاچه را برمیدارم، میگذارم سر جایش… تحلیل نقاشی3 هفته پیش درنگی در جهان و آثار رامبرانت هر 3 روز یک کتاب2 هفته پیش ویلیام فاکنر و پاسخ به این سؤال: نويسنده چگونه رُماننويس جدّی میشود؟